|
Post by bennyhill on Nov 24, 2015 14:29:03 GMT 1
Går det för långt när SVT avsiktligt provocerar och sätter en muslim som Julvärd för den största kristna högtiden.
Jag tror visserligen att de skjuter sig rejält i foten nu. Politiska strömningar brukar gå i pendelrörelser och nu känns det som Socialliberalism/snällism/naivism har peakat.
|
|
|
Post by spelarn on Nov 24, 2015 18:53:31 GMT 1
Hon känns minst sagt malplacerad som julvärd, inte bara för att hon är antisemit och muslim utan också för att det känns som hon är alldeles för ung för ett sådant programledarjobb.
Kom tillbaka Arne Weise!
|
|
|
Post by Kasparov on Nov 24, 2015 19:09:05 GMT 1
Går det för långt när SVT avsiktligt provocerar och sätter en muslim som Julvärd för den största kristna högtiden. Jag tror visserligen att de skjuter sig rejält i foten nu. Politiska strömningar brukar gå i pendelrörelser och nu känns det som Socialliberalism/snällism/naivism har peakat. Den kulturmarxistiska ideologin går ut på att i alla sammanhang förlöjliga svenska/västerländska traditioner. SVT är i högsta grad delaktiga och har gjort liknande saker förut. I just det här fallet tror jag dock att SVT har skitit i det blå skåpet.
|
|