skillping
Junior Member
www.samhallsobservatoren.se
|
Post by skillping on Oct 12, 2015 10:42:07 GMT 1
Har en liten fundering, som någon kanske nappar på. Och även en fråga till Benny hill.
Jag öppnade upp en hemsida, det var typ gratis att regga ett domän namn, ungefär samtidigt som det blev känt att FG skulle läggas ner. Hade tänkt att använda den till att skriva lite egna samhällsobservationer och döpte den till samhällsobservatören.
Men jag är för inaktiv för att det skulle kunna bli en aktiv sida som uppdateras med ny text varje dag. Lyckades med tre förra månaden.. Sedan är jag väl inte världens bästa skribent heller, men det är e annan femma. Hellre fäkta som en kratta än illa fly.
Min fråga är helt sonika om det finns någon/några som är intresserade av att skriva på sidan? Givetvis ska det hållas en god ton i texten, och den bör vara egenproducerad. Inte en länk och sedan texten jäkla Bl##### Se det som en fg tankesmedja, med mångfalden på åsikter som finns där/här. Det är ialla fall vad den skulle kunna bli med lite engagerade skribenter.
Och då skulle man även kunna koppla ihop forumet med sidan, och därigenom lyckas leda lite mer trafik till forumet.
Nåväl.
Finns intresse så hör av er i tråden, eller mejla mig.
www.samhallsobservatoren.se är länken till sidan
// SkillPing
|
|
|
Post by bennyhill on Oct 12, 2015 12:42:43 GMT 1
Det låter bra, desto mer trafik desto bättre.
|
|
skillping
Junior Member
www.samhallsobservatoren.se
|
Post by skillping on Oct 12, 2015 13:03:31 GMT 1
Jag fixar.
|
|