mrc
New Member
|
Post by mrc on Nov 3, 2015 7:00:14 GMT 1
En glädjens dag.
Eller en skammens dag.
Det beror lite på hur man ser det. Det har tagit tre år att göra det som borde gjorts efter 36 timmar. Det är rent skamligt att Sverige och kommuner väljer att åsidosätta svensk lag och positivt särbehandla EU-migranter och låta dem komma undan med närmast vilka brott som helst.
Noterar dock till min glädje att den nationelle samordnaren i dessa frågor efter nio månaders eftertanke insett att svensk lag bör gälla i Sverige och att vi skall ha nolltolerans mot ockupation.
Själv skulle jag må bra mycket bättre om varje läger revs, varje ockupation regelbundet hävdes efter maximalt 36 timmar.
Men man får vara glad över en enda dag när man orkar göra rätt.
|
|
1965
New Member
|
Post by 1965 on Nov 3, 2015 7:07:05 GMT 1
Skamligt att markägarwn kommer få stå för 75% av städkostnaden när det allmäna svikit markägaren under så lång tid.
|
|
|
Post by spelarn on Nov 4, 2015 20:53:04 GMT 1
Nu har polisen även gått in och rensat upp framför stadshuset i Malmö vilket bland annat fått till följd att en zigenare i Sydsvenskan utropar att revolutionen är här. linkNaturligtvis kan man skratta åt dåren men ändå tycker jag det är ett tecken i tiden att utlänningar börjar prata om revolution. Den dag de extrema muslimerna blivit tillräckligt många här i landet och börjar tala om revolution och att kasta det dekadenta svenska samhället över ända, då är det allvar. Men dit är det nog ändå kanske 5-10 år kvar.
|
|
|
Post by sakkunnig on Nov 5, 2015 11:01:13 GMT 1
I ett rättssamhälle som Sverige ska alltså offret stå för övergreppskostnaderna (saneringen) medan förrövaren kräver "värdigt alternativ". Ingen inom media eller myndigheter verkar tycka att det är något konstigt eftersom det i det här fallet är synd om förrövaren.
Att det är mer synd om dessa förrövare jämfört med andra förrövare i detta land, där alla sägs vara lika inför lagen, är inte heller något som medierna eller myndigheterna tycker är konstigt.
Helt surrealistiskt.
|
|