skillping
Junior Member
www.samhallsobservatoren.se
|
Post by skillping on Oct 15, 2015 7:28:23 GMT 1
|
|
|
Post by spelarn on Oct 15, 2015 9:22:51 GMT 1
linkVäldigt spännande att se vad de ska meddela. På Twitter skriver en SD-tjänsteman: Livesänder kl. 13:00 via www.periscope.tv/strombergmikael Sverigedemokrateras extrainsatta presskonferens ang. landets mycket allvarliga läge.Vad kan det handla om?
|
|
|
Post by spelarn on Oct 15, 2015 9:41:49 GMT 1
DN:s politikerreporter Mats J Larsson twittrar: Var på väg till M i Karlstad, men vände i Örebro. Sänder DN-tv direkt från riksdagen med start klockan 12.55.linkIngen tvekan om vilka det är som väcker störst intresse i Sverige.
|
|
|
Post by MrX on Oct 15, 2015 9:47:38 GMT 1
"Sverigedemokraterna ändrar kurs"
Ska Jimmie&Co öppna sina hjärtan nu, eller ska SD öppna flyktingboende?
|
|
|
Post by Op on Oct 15, 2015 10:20:49 GMT 1
Det är väl en protest mot att de inte får komma in i värmen och vara med när flyktingfrågan skall diskuteras. Hoppas de kommer med litet faktaunderlag som visar på det absurda! Tex visa hur många ensamkommande från Afganistan som kommer hit för att gå i skola-och hur dessa lyckas! Varför skall vi undervisa dem här-sätt upp en skola där borta!
|
|
|
Post by Op on Oct 15, 2015 12:24:59 GMT 1
|
|
|
Post by spelarn on Oct 15, 2015 12:33:02 GMT 1
Två kampanjer ska sjösättas om jag förstår saken rätt.
En nationell med upplysningsarbete i Sverige där folket ska upplysas om att vi just i detta nu befinner oss i en samhällskollaps och att vi måste ha en folkomröstning om massinvandringen.
En annan kampanj som ska rikta sig till områden där många invandrare som planerar att ta sig till Sverige finns där det ska upplysas om att i Sverige väntar tältboende, en skola som havererat med mera. SD tömmer sin valfond för att bedriva ovanstående kampanjer som kommer att kosta miljonbelopp.
Ingen kan i alla fall sedan komma och säga att SD inte gjorde vad de kunde för att rädda nationen.
|
|
|
Post by spelarn on Oct 15, 2015 12:39:30 GMT 1
Stor humor förresten när Jomshof precis efter pressträffen blev intervjuad av SVT och gick till rasande attack mot public service. Reportern försökte försvara sin arbetsgivare men gav upp, avslutade både intervjun och hela sändningen. Det klippet lär få stor spridning.
|
|
|
Post by Op on Oct 15, 2015 12:41:09 GMT 1
Endast på Avpixlat gissar jag!
|
|
|
Post by spelarn on Oct 15, 2015 12:49:29 GMT 1
|
|
|
Post by Op on Oct 15, 2015 15:09:40 GMT 1
Turkiet Turkiet Turkiet säger Merkel. Stanna där och ni får hjälp!
|
|
skillping
Junior Member
www.samhallsobservatoren.se
|
Post by skillping on Oct 15, 2015 19:24:51 GMT 1
De är ju inte ostrategiska i SD, men här undrar jag. Syftet kan jag förstå, men tror nog att de överskattar sin förmåga grovt. Jag kan ha fel visserligen. Ska bli intressant att följa
|
|
|
Post by spelarn on Oct 15, 2015 21:55:29 GMT 1
De är ju inte ostrategiska i SD, men här undrar jag. Syftet kan jag förstå, men tror nog att de överskattar sin förmåga grovt. Jag kan ha fel visserligen. Ska bli intressant att följa Tänker du på båda kampanjerna eller den som de planerar att ha i utlandet? En del verkar kritiska till de utländska annonserna och det är väl helt klart så att det inte kommer att påverka särskilt många invandrare och det antar jag att inte ens SD tror. Jag gissar att den kampanjen är till för att provocera etablissemanget och målgruppen är primärt de svenska väljarna och inte tidningsläsare i Jordanien...
|
|
|
Post by MrX on Oct 15, 2015 22:20:54 GMT 1
Ändå är det avskyvärda etablissemanget/sjuklövern det som SD nästan bryter ryggen av sig för att få samarbeta med. Ur led är den politiska världen, hycklare överallt så långt ögat når.
|
|
|
Post by Kasparov on Oct 15, 2015 23:40:19 GMT 1
Mr X, registrera dig.
|
|